exercitii crestere performante sexuale

În anumite situaţii, mai ales dacă sînt făcute cu cap (adică cu scopul de a-ţi întări şi tonifica organismul) exerciţiile fizice sporesc performanţele sexuale, rezolvînd disfuncţiile erectile, oferind suficientă energie pentru a continua actul sexual sau a iniţia altul la scurt timp după ce o partidă s-a terminat nu cu mult timp în urmă.

Fitness, flotări, abdomene şi genoflexiuni.

Dacă vor rezultate în pat bărbaţii trebuie să se concentreze pe exerciţii fizice si tehnici care cresc rezistenţa la efort şi pun sîngele în mişcare: exerciţii la sala de forţă, ridicări de greutăţi, flotări, abdomene şi genoflexiuni. Exerciţiile fizice eliberează endorfine, denumite şi hormonii fericirii, şi cresc producţia de testosteron, hormonul sexual masculin cu efect în reglarea libidoului la cote maxime.

Ridicarea greutăţilor: exerciţiile de forţă sînt excelente şi pentru viaţa sexuală.

Motivul este simplu: corpul produce mai mult testosteron, hormonul precursorul primar al dorintei sexuale la bărbaţi. Se recomandă să foloseşti greutăţi suficient de mari pentru a te simţi obosit după cea de-a zecea repetare. Aceste exerciţii îţi cresc masa musculară şi duc la erecţii mai durabile, cresc de asemenea nivelul energetic al organismului şi întăresc muşchii care sînt folosiţi şi în timpul actului sexual.

Mers susţinut şi pedalatul pe bicicletă.

Medicii de la Institutul de Cercatre din New England au demonstrat că mersul susţinut pe distanţe de cîţiva kilometri pe zi, în fiecare zi, scade riscul de impotenţă. Peste 600 de bărbaţi de vîrsta a treia au fost incluşi într-un program de exerciţii fizice regulate, iar 8 ani mai tîrziu cei care au mers zilnic pe jos cel puţin 3 kilometri nu aveau disfuncţii sexuale.

Pedalatul pe bicicletă are la rîndul efecte benefice asupra potenţei şi performanţelor sexuale, deşi exagerarea lor duce la disconfort în zona genitală sau chiar la cancer (deşi conexiunea dintre pedalat şi cancer nu este încă dovedită, unii susţin că în anumite situaţii există o asemenea corelaţie).

Alte studii au arătat că bărbaţii care fac cel puţin 30 de minute de mişcare susţinută zilnic au cu 50% mai puţine riscuri de a suferi de disfuncţie erectilă decît sedentarii, motiv pentru care exerciţiile fizice sînt promovate din cînd în cînd în pauzele publicitare la televizor.

Exerciţiile Kegel pentru bărbaţi.

Se adresează în special bărbaţilor care îşi controlează cu greu ejacularea: muşchii pelvieni controlează cantitatea de lichid seminal, fermitatea penisului în timpul erecţiei şi forţa de ejaculare.