ce trebuie sa faca un barbat pentru a fi mai bun in patȘtiți că exercițiile fizice și practicarea unui sport sînt esențiale pentru a avea o viață cît mai activă, inclusiv cînd vine vorba de cea sexuală, nu? O inimă mai puternică și un sistem circulator mai bine întreținut (sînt doar două dintre efectele mișcării asupra organismului) ajută la o erecție mai puternică și de lungă durată, dar și la performanțe mai bune în timpul actului sexual.

Atunci cînd începe să nu-ți mai placă cum se mișcă partenerul tău în pat convinge-l de beneficiile activității sportive: cu siguranţă viaţa voastră sexuală se va îmbunătăţi.

Știai că exercițiile fizice efectuate constant previn disfuncțiile erectile?

Cel puțin asta o confirmă studiile recente. Penisul are nevoie de un flux continuu de sînge pentru a rămîne cît mai mult timp în erecție, iar sportul practicat constant crește fluxul sanguin în tot corpul, inclusiv în extremități și zona genitală.

Mai mult: exercițiile fizice duc la creșterea apetitului sexual, elimină stresul și îmbunătățesc încrederea în sine.

Alergatul și mersul pe bicicletă, mai ales atunci cînd sînt realizate departe de stresul și zgomotul străzilor din oraș, solicită din plin inima și plămînii, ducînd la un tonus muscular de invidiat.

Ele sînt completate foarte bine de înot și de exercițiile aerobice (adică cu oxigen) pentru că îți oxigenează din plin organismul.

Știai că și Yoga reduce tensiunile musculare?

Tensiunile musculare apar de obicei din cauza poziției incomode păstrate de-a lungul mai multor ore, a oboselii și a stresului acumulate peste zi. Toate acestea pot duce și la apariția disfuncțiilor erectile și performanțe sexuale scăzute.

În completarea activităților sportive este indicat să faci exerciții de yoga, meditație și exerciții de respirație pentru că reduc tensiunile musculare și îți ridică tonusul muscular și psihic.

Știai că exerciţiile Kegel sînt eficiente şi în cazul bărbaţilor?

Exerciţiile Kegel au rolul de a întări musculatura zonei genitale, dar nu sînt destinate doar femeilor – pot fi efectuate şi de bărbaţi și previn problemele erectile: încearcă să îţi încordezi musculatura zonei genitale ca şi cum te-ai abţine să mergi la toaletă, dar fără a-ţi încorda muşchii abdomenului şi ai feselor.

Avantajul exerciţiilor Kegel este că le poţi face cît de des vrei, oriunde și în orice moment.