ce sa nu mananci inainte sa faci sex

Despre unele alimente sau combinații de alimente se spune că stîrnesc sau întrețin apetitul sexual, mai ales atunci cînd sînt gătite de persoana cu care vrei să treci la acțiune. Ar fi bine să știi că există o serie de alimente care pot crea probleme atunci cînd sînt consumate înainte de a face sex.

Menta, de exemplu, poate strica atunci cînd e consumată în cantități prea mari pe motiv că vrei o respirație proaspătă. O respirație urît mirositoare poate tăia pofta de sex a oricui, dar și prea multă prospețime strică. De fapt orice miros prea puternic devine neplăcut, dar, în plus, mirosul de mentol reduce temporar nivelul de testosteron la bărbați și odată cu el scade apetitul sexual.

Cremvurștii și alte produse din categoria lor conțin grăsimi saturate nerecomandate înainte de sex: ele produc îngroșarea temporară a sîngeului (crește concentrația de substanțe din lichidul vital), iar asta înseamnă o irigare mai proastă cu sînge a zonei vaginare, respectiv a penisului – pentru a atinge orgasmul zonele erogene trebuie să fie cît mai bine irigate, iar țesuturile trebuie să primească oxigen și substanțe nutritive.

Cartofii prăjiți conțin și ei trans-grăsimi care influențează negativ testosteronul din singe și circulația sanguină. Cantitatea de sare care se adaugă de obicei peste cartofi îți afectează negativ erecția și favorează senzația de balonare. Dacă, totuși, vrei să consumi cartofi în ziua respectivă alege cei la cuptor sau copți pentru că stimulează secreția de dopamină, hormonul stării de bine.

Acidul din uturile carbogazoase generează gaze intestinale și senzație de balonare, în timp ce gustul amar al unora dintre băuturi (precum apa tonică) scade temporar nivelul de testosteron și numărul spermatozoilor. Recomandarea ideală este ceaiul fără zahăr sau, eventual vin roșu (de preferabil cel mult două pahare).

Mîncarea din conserve conține destul de multă sare, poate balona și cauza reținerea apei în corp.

Desertul din fructe (precum căpșunile sau cireșele) nu e tocmai recomandat pentru că fructele sînt digerate mai greu decît carnea și mîncarea procesată termic, rămîn în sistemul digestiv mai mult timp și pot genera crampe, balonare sau chiar probleme intestinale.